Wednesday 11 June 2014

Mesti Esok Dah Rasa Lain ?

Minggu ini aku rasa ada yang baik dan yang tak baik pada aku yang bersimpang siur  aliran minda aku ada yang negatif ada yang positif ada yang menjatuhkan ada yang menginspirasikan, aku rasa harini aku berada di tempat yang salah pada masa yang salah. 

Akhirnya di Department aku mula kecoh seketika , gara-gara berada di tempat yang salah di masa yang tidak tepat, Aku bangga dengan keputusan STPM aku namun sekali lagi aku dihampakan kerana there is no oppurtunity untuk aku masuk Legal Department mengunakan STPM.

So, meanwhile kena bertahan dengan kerja aku sekarang yang setiap hari menguji daya tahan dan persepsi dipandang rendah oleh orang awam, dimaki, ditengking dan ditidakkan berdiplomasi bila berbicara dengan aku sedangkan they should be proud pelajar jurusan undang-undang beri advise secara percuma dengan penuh kasih sayang.

Bulan 7 nanti kenalah aku bersedia dengan timbunan orang yang datang, yang aku pasti sama ada relevan atau tidak mereka akan menengking  aku dengan sepenuh hati dan jiwa raga mereka. 

-simpan duit gaji untuk dapatkan LLB-  -nak kahwin tahun depan- 

No comments:

Post a Comment

Design By LUQMAN YUSSOF | For JERING SMILE 2013 - 2014 ©| Best View: Google Chrome