Tuesday 9 December 2014

Aku ingin tinggalkan 2014 , Mengharap 2015 mengubah segalanya.

Masih kurang rasa ku , bila teringat liku-liku tahun 2014 yang sangat menguji ku dari segenap aspek sehingga pernah membuat ku rebah sukar untuk bangun kembali. Tahun 2014 tahun sepatutnya aku melanjutkan pengajian ku di Northumbria University, Newcastle,  Tahun 2014 sepatutnya keluarga aku ini bebas dari bebanan kewangan, Tahun 2014 juga sepatutnya tahun abah menjadi Hakim Mahkamah Tinggi namun semuanya sebaliknya yang berlaku.

Perlahan-lahan segala musibah yang melanda ni sudah mula kelihatan surut dan nampak semakin baik, aku harap ianya berkekalan.

Aku jatuh dan kini aku bingkas bangun, untuk mengubah hidup aku.
Banyak yang telah aku rencanakan untuk tahun 2015.

sama-sama kita nantikan tahun 2015
Tick-Tock Tick-Tock

No comments:

Post a Comment

Design By LUQMAN YUSSOF | For JERING SMILE 2013 - 2014 ©| Best View: Google Chrome